自撮り Self-taken a photo

*自撮り写真に*いいね!*している人がいる*

と私の友人が笑いながら指摘してた。

自分で描いたブログに自分で*いいね!*している私。

笑えなかった・・・、(笑)。

 

My friend pointed out while she laughed

*There are some people who take a photo by myself and praise themselves*

I write my blog and praise the blog by myself.

I could not laugh them.・・・Ha-ha.