ずっと怒っている人 The person who continues to be angry

ずっと怒っている人を見て

最近思う・・・。

*エネルギー溢れてるな*と。・・・、(笑)

 

追伸:私の母親がずっと怒っている人だったんですよ。

年も取り、ずいぶん丸くなりました。

なので、怒り続けている人を見ると、*本当元気だな*と思う・・・、(笑)

 

Recently I see the person who continues to be angry and I think

*The person is so energetic.*・・・Ha-ha

P.S My mother continued to be angry a long time ago.

She becomes older, so she changes to be gentle.

So if I see the person who continues to be angry, I feel *The person is so energetic*・・・Ha-ha.