1日1記事を One articla in one day

 ブログ開設をしてから、1日1記事を

目標にブログを書いていました…、笑。
一杯お休みを頂いちゃったので、
宿題として残していましたが、
宿題返上、笑。
これからもよろしくお願いします、笑。
 
夏休みとかの宿題も終わるとホッとするのに
終わるのは、8月最終日とかなんだよなぁ、笑。
 
After I started my blog, my one goal is to write one article in one day.・・・Ha-ha.
In the Golden week I took a holiday.
I had a homework to write my blog. I finished my homework.Ha-ha.
I look forward to meeting with you in my blog.・・・Ha-ha.
 
Finishing my homework in summer time makes me relaxed,
however when finishing my homework in summer time is last day of August.Ha-ha.
・・・Ha-ha.