食べ放題 All-you-can-eat

時間制限のない食べ放題に行ったにも関わらず、

お店から追い出される・・・、(笑)

 

追伸:これは昔本当にあったんですよ。

高校時代の私の経験です。友人と3時間くらい食べ続けてたら、

そうなりました。本当は違反だよね・・・、(笑)。

 

I and my friend went the all-you-can-eat that had no time limit.

However the clerk kicked out us.・・・、Ha-ha.

 

P.S This was a true story a long time ago.

This experience was in my high school days.

At that time I and my friend had continued to eat for three hours,

This was the outcome. I think it was illegal.