サクランボ cherries

ある若い女の子のアイドルが

*好きな食べ物は?*と聞かれ、

*私の身体はサクランボで出来てます!*と

答えていた。アイドルらしい答え・・・、(笑)。

私の友人のお母さんが友人を妊娠していた時に

つわりがひどかったらしく、

*つわりの時に食べられたものは何?*

と尋ねると、

*餃子*とお母さんは答えたとのこと。友人曰く、

*私の身体は餃子で出来てます!*・・・、(笑)。

 

A young female artist was asked*What is your favorite food?*

The artist answered*Contents of my body consist of cherries *

Its answer seems like a young female artist’s opinion.

When my friend’s mother was pregnant, the sickness was so severe.

My friend asked*What food could you eat when you were pregnant?*

The mother answered *I could eat 餃子=gyouza=gyoza*

My friend said *Contents of my body consist of *餃子=gyouza=gyoza**Ha-ha