隣のお姉さん She lives in neighborhood

隣のお姉さんは綺麗です。ただ、会社に行く日と会社の行かない日のon offが激しい。

具体的に言うと、化粧の厚さが違う・・・。

私も同じ、会社に行かない日と行く日のon offが激しい。

この前、会社に行く日に、隣のお姉さんに偶然出会った。

そして言われた。*誰かと思った・・・。*

私も隣のお姉さんに思っていた・・・、(笑)。

 

She who lives in neighborhood is so beautiful.

 She makes up completely when she goes to work, however she does not make up when she does not go to work. Me too. ha-ha.

Recently I met her when I went to work by chance.

So she said *I could not understand who you are*

I thougth same thing for her.  Ha-ha.